Autor |
Wiadomość |
Laska |
Wysłany: Sob 0:36, 12 Sie 2006 Temat postu: |
|
niedlugo dojdzie tu pare nowych tematow np. o MC... a w ogle idziemy z Ciachem do zeglugi wiec niedlugo pojawi sie tu wiecej kolezkow z podobnymi zainteresowaninami bo nikt nie powiedzial ze forum jest zamkniete na nowych ludzi
Wrzucam dane techniczne mojego ukochanego S13...
Silnik: 4 cyl rzedowo/1809 cm3/2 walki/16 zaworow
Moc: 124/169/6400
Moment Obr. max 224/4000
Moment Obr. przy mocy mac 185/6400
Cyl/skok: 83,0x83,6
St. sprezania: 8,5
Biegi: 5 biegow/gl.przelozenie 3,920
opony: 195/60 R 15 V
zawieszenie: MP/WPS (p:McPherson,t:wahacz poprzecz. ze sprez. srubowa
rozst. osi: 2475
rozst. kol: 1465/1465
wymiary: 4535x1690x1290
masa: 1220
masa max:1675
bagaznik:330
obciazenie dachu:50
bak:60 l.
0-100: 7,3 sek
V-max: 223,5 km/h
srednie spalanie: 9,1 l/100km
paliwo: super bezolowiowa
ciezar ciagniony przy hamowaniu: 1200/637(przy nie h.)
wieloczynnosciowy uklad kierowniczy
regulacja sily hamowania
ABS standardowo
V-max:1/2/3/4/5 bieg: 55.1/97.8/147.1/199.3/223.5
JAK DLA MNIE BOMBA  |
|
 |
Ziemniok |
Wysłany: Pią 23:53, 11 Sie 2006 Temat postu: |
|
Dwie sprawy - po pierwsze mogliście dalej pisać sobie w temacie "tuning" na forum "hobby", a nie powtarzać te same posty w nowo utworzonym topicu. Po drugie - po co tworzyć odzielne forum dla motoryzacji? Będzie tu [regularnie] pisać jedynie Tryn i .Notorious., sporadycznie może Buli... Po co nowe forum, skoro ten temat drążony był już wcześniej? A jak mamy zakładać osobne fora na zainteresowanie każdego z użytkowników to się tu wkrótce niezły burdel zrobi. Zaraz ktoś wyskoczy z forum "masturbacja", albo "grzybobranie". Doprawdy, moim zdaniem - głupi pomysł... |
|
 |
Laska |
Wysłany: Pią 22:53, 11 Sie 2006 Temat postu: |
|
Sprazwozdanie z nielegalnych wyscigow rownoleglych...
Zdarzenie mialo miejscena lekko oddalonej od miasta milej, spokojnej i przyjemnej ulicy. Auta to Mondeo 1.8 Zetec 98r kombi i Nissan 200sx s13 92r (wspomne że niestety nissan byl "chory' i nie ma pełnej mocy)
Odbyły się 2 "starcia" z miejsca.
Startuja z miejsca...3000rpm w Fordzie... Nissan wybija do przodu (widac przewage tylniego napedu w tej kwesti) jedynka 5500rpm, dwojka, podloga, Mondeo utrzymuje sie na wysokosci jego drzwi..ale gdy dochodzi do trojki znacznie ucieka, koniec trójki 140km/h...1:0....drugi start z miejsca... Nissan kompletnie zaspał... koniec jedynki w Fordzie, wbija na dwojke, Nissan powoli dochodzi.. podkoniec Fordowskiej dwojki Nissan wyrownuje....trójka.... i Mondeo juz raczej nie ma nic do powiedzenia bo dostaje z rezultatem 3/4 dlugosci auta...
mysle ze jakby Nissan byl zdrowy to by go totalnie zniszczyl a tak to chociaz mogl troszke powalczyc
NISSAN 200SX S13 ZAJEBISTY JEST.... |
|
 |
.Notorious. |
Wysłany: Pią 22:46, 11 Sie 2006 Temat postu: |
|
http://www.dominion.tuning.info.pl/Testy/Porsche_944/index_porsche.htm
dane techniczne, porshe 944 turbo
a to zdjecia
tak sie prezentuje:
ale zamierzam troche zmodyfikować ten nosek i dodac cos ładniejszego, swiatła: wyjęty cały mechanizm, zamiast tego wstawiona okopcona szybka + xenony Helli
zderzak + jakas gostowna lotka
tył.
ekhm... ale nigdy nie jest tak zle by nie moglo byc gorzej...
calkowite modyfikacje:
obnizone gwintowane zawieszenie
gustowne felgi rozm. 16-17 cali z rantem
Body, ale bez wiochy
klamki z nowej audi A4
calkowity tlumik przelotowy, koncowka okrągła o srednicy ok. 8cm.
ładny spoiler, nie za duzy..
szyby przyciemniane piecowo
lampy tylne typu clean-red look
wnętrze:
całkowite obszycie skórą (łącznie z podsufitką) czerwono czarną + aluminiowe wstawki
sportowa kierownica ładnie komponujaca sie z wnętrzem
silnik:
modyfikacji silnika narazie nie przewiduje 250KM i 5.9 sek do 100km/h mi w zupelnosci wystarczy zeby skopac tryniowi dupe,
zajebiste autko.....;];pppppppp |
|
 |
Laska |
Wysłany: Pią 22:35, 11 Sie 2006 Temat postu: Tuning... :) |
|
Temat dla niewielu osob na tym forum, oczywiescie nie zabraniam nikomu tutaj pisac ale watpie zeby ktokolwiek wiedzial o co chodzi jak juz sie rozkreci....
Na poczatek Tuning raczej dzieli sie na 2 kategorie...
Stylistyczny polega na przywroceniu autu swietnosci lub dodania mu stylu przyklady styli:
-german style (chodzi o to zeby auto bylo proste i czyste w skali 10 na 10)
-hot import (robimy z aut takie cacka jakie poruszaja sie za wielka woda )
-na żabojada (gowno zawinelo sie w papierek i udaje ze cukierek.... cos w tym stylu)
A mechaniczny to juz subtelna sztuka, z autem trzeba jak z dzieckiem... chodzi o to zeby BUMKA wymiekla pod swiatlami z Ładą Samarą itd
Wiec przedstawie wam wizje mojego autka za 2 latka...
Baza - Nissan 200SX z doladownaym silnikiem CA18DET (turbo T25, stopien sprezania 0,8bara) o pojemnosci 1.8litra dysponujacy moca 200KM
..........MODYFIKACJE..........
Silnik:
-- FIMIC Iveco, rury nierdzewka 2cale dolot do FMIC 2,5cala dolat do przepustnicy
- wydech 2,75 cala tylko końcowy przelotowy tłumik
- pompa paliwa walbro 255
- turbo T28B
- blow-off
- wał szlif pierwszy
- wąłek rozżadu CA16DE
- chip
- akumulator w zdeżaku
- filtr powietrza Apexi
- wskaźniki temp oleju, ciśnienie oleju, ciśnienie doładowaniea, AFR
- shortshifter
- system wtrysku podtlenku NOS mokry
- tasmy termoizolacyjne na kolektory
- chlodnica oleju B&M
Body:
- carbonowa maska
- lotki pod zderzaki i probi
- 18/19calowe fele
- piecowe szybki
- lakier flip-flop (czarny mat i chrom)
- golenie
- spoiler
- to chyba wsio....
Szacuje - moc 300KM i 400Nm (Seat Leon Cupra moze wachac spaliny pod swiatlami ) |
|
 |